روزانه نویسی

روز ۲۶۵- می خندی و می خندم

باید و شاید هم قافیه های خشکی بودند که بهانه نبودن هایت را برایم معنی می کردند…و من چه خوشبختم که تو اینجایی در آغوش لحظه هایم. 
بی حوصلم. اما خوبم. از این همه کاری که دارم دارم فرار می کنم. نمی شه یکی دکمه پاز این زندگی خوشگل ما رو بزنه تا من با ارامش یه دقیقه بشینم. یه دقه بسمه. فردا باید یه کیس رو خلاصه کنم و توضیح بدم سر کلاس. و جمعه کلی کار دارم. و همینطور هفته دیگه و هفته بعدش و هفته بعدش و هفته های بعدش. اما خوشحالم. می دونم ذهنم شدیدا خسته هست. می دونم دوست دارم بشینم و فقط فیلم ببینم. اما همین که از ساعت ۷ تا همین الان که ۱۱ هست داشتم روی یه موضوع کار می کردم و دچار صافی نشمینگاه شدم برام عین این حقیقت هست که من می تونم. و تغییر در همین نزدیکی است. 
کاش اینقدری که الان دلم می خواست خمیازه بکشم، دلم می خواست بخونم. بخونم و بنویسم از همه چیزی که توی سرم هست. از اینکه چقدر خوبه یه هفته غذا خوب خوردم. و چقدر راضی هستم از برنامه غذایی که ریختم. بنویسم از اینکه قرار یه اتفاق خارق العاده بیافته. یعنی کلی چیز دلم می خواد بنویسم. اما اینقدر اینا قاطی و پاطی هستن، و خنده و خستگی قاطی شده که نمیشه. الان اصلا مفهوم هست چی می گم؟!
 می خندم، و شما هم بخندین. به این همه کار که گفتنی نیست. به این همه برنامه که نوشتنی نیست. اما بخندیدن. باشه؟!
یادتون نره، موفقیت برای اونایی هست که تلاش می کنن…تلاش می کنن و می خندن و شکست می خورن. 
یادت این عکس بیافتین.
شما به دنیا اومدین تا تغییر بدین و خوبی ها رو به دنیا تقدیم کنید. قدر خودتون رو بدونید.و تلاش کنید. و بخندیدن و تلاش کنید…شکست بخورید و درس بگیرید و بسازید.
روزگارتون بهاری عاشقونه…(اینجا داره برف می اد…شما اما سبز باشید و سازنده)
بعد نوشت: لطفا آهنگ Hospital Shirt رو گوش کنید. من الان عاشقش شدم. قشنگ گریه ام گرفت باهاش…خیلی قشنگ بود…خیلی خیلی…
If I have strength enough to stand, I have strength enough to fall
Every nerve in my body feels pale and cold
I used to fight to stay young, now I’m fighting to grow old
من الان عشق رو تجربه کردم باز به یه آهنگ…عالیه
Leave a Reply

